عیب یابی سایدبای‌ساید، یخچال و فریزر

عیب یابی یخچال و فریزر

یکی از مشکلاتی که علاوه بر هزینه تعمیر، خسارت بیشتری به‌بار می‌آورد خرابی یخچال است. هنگامی‌که ساید‌بای‌ساید، یخچال یا فریزر شما خاموش شود یا به درستی کار نکند و تعمیر یخچال زمان زیادی طول بکشد، مواد غذایی داخل آن نیز خراب شده، در برخی موارد مواد غذایی موجود در فریزر آب شده و فاسد می‌شوند. بنابراین در صورتی‌که کمی اطلاعات فنی در مورد عیب یابی اولیه برای تعمیر یخچال و فریزر خود داشته باشید می‌توانید از این اتفاقات جلوگیری کرده و خودتان مشکل را حل کنید. برای آشنایی با نحوه تعمیر یخچال این مطلب را با دقت مطالعه کنید تا در موارد ساده بدون پرداخت هزینه ایراد آن را برطرف کنید.

با توجه به پیچیدگی ساختار الکترونیکی یخچال و استفاده از تکنولوژی روز در ساخت آن، چنانچه موفق به تشخیص و عیب‌یابی اولیه نشدید برای رفع ایراد، قطعات الکترونیکی یخچال را باز یا خودسرانه تعمیر نکنید. هر اشتباهی در تشخیص یا تعمیر غیر اصولی می‌تواند برای شما هزینه‌ساز شود. در این موارد می‌توانید برای تعمیر یخچال خود از خدمات تعمیرکاران فنی آسوپشتیبان بهره‌مند شوید.

در این مقاله شما را با برخی ایرادات ساید‌بای‌ساید، یخچال و فریزر آشنا می‌کنیم تا با کسب اطلاعات فنی بدون نیاز به حضور تعمیرکار یخچال، خودتان ایراد را تشخیص داده و رفع کنید. اگر با خواندن مطلب موفق به تشخیص نشدید می‌توانید با تماس با شرکت آسو پشتیبان از کارشناس فنی مربوط راهنمایی لازم را دریافت کنید.

عیب یابی ساید‌بای‌ساید، یخچال، فریزر

  • روشن نشدن ساید‌بای‌ساید، یخچال، فریزر

در زمانی که یخچال به طور ناگهانی از کار می‌افتد و روشن نمی‌شود لازم است برای عیب‌یابی آن موارد زیر را با دقت بررسی کنید. در صورت تشخیص ندادن موضوع برای راهنمایی بیشتر با شماره 44000992 تماس بگیرید.

همچنین در صورت روشن نشدن ساید‌بای‌ساید، یخچال و فریزر، می‌توانید موارد زیر را بررسی کرده تا در صورت امکان مشکل را برطرف نمایید:

  1. اتصلات برق را کنترل کنید، ممکن است کابل برق یخچال معیوب بوده یا از محل پریز جدا شده باشد.
  2. در صورتی‌که ترانس محافظ برق به یخچال وصل است، برای اطمینان از سالم بودن، آن را در محلی دیگر امتحان کنید.
  3. کنتور و فیوزهای برق مورد بررسی قرار گیرد.
  4. رله استارت چک شود.
    در این مورد موتور استارت می‌خورد و شما صدای تیک مانند آن را می‌شنوید اما یخچال روشن نمی‌شود.
  5. خازن بررسی شود.
  6. رله‌اورلود را کنترل کنید.
    به این نکته توجه داشته باشید، این قطعه وظیفه تامین ایمنی یخچال را هنگام گرم شدن بیش از حد کمپرسور بر عهده دارد، در صورت خرابی این قطعه امکان روشن شدن کمپرسور وجود نداشته و یخچال روشن نمی‌شود.

شما می‌توانید برای دریافت راهنمایی بیشتر یا ثبت درخواست تعمیر ساید‌بای‌ساید، یخچال و فریزر خود از طریق ثبت اطلاعات در فرم درخواست تعمیر در سایت یا تماس مستقیم با شماره 44000992 با کارشناس فنی آسو پشتیبان در تماس باشید تا در صورت نیاز در کوتاه‌ترین زمان برای تعمیر یخچال مراجعه نمایند.

[wp-faq-schema]

نمایش نظرات (2)

Đặt mua