درخواست تعمیر کولر گازی

تعمیر کولر گازی

تصور کنید بعد از یک روز کاری شلوغ و طاقت فرسا به منزل برگشته‌اید و قصد دارید تا در زیر باد کولر گازی به استراحت بپردازید. کولر گازی را روشن نموده تا به استراحت بپردازید اما متوجه می‌شوید کار نمی‌کند. قطعا برای تعمیر کولر گازی باید تعمیر کار متخصص به محل خود بیاورید که با ثبت درخواست تعمیر کولر گازی در همین صفحه می‌توانید از خدمات آسو پشتیبان استفاده نمایید.

در معماری مدرن کولرهای آبی و پنکه ‌ها جای خود را به کولرهای گازی داده‌‌اند. کولرگازی به‌عنوان یک سیستم تهویه مطبوع که علاوه بر داشتن سیکل تبرید برای خنک سازی محیط، دارای سیستم گرمایشی برای فصل زمستان نیز هست امروزه مورد استقبال قرار گرفته و در بسیاری از اماکن تجاری و مسکونی مورد استفاده قرار می‌گیرد. کولرهای گازی در انواع مختلفی تولید می‌شوند که پرفروش‌ترین آن مدل اسپلیت است که دارای دو قسمت مجزا از هم بوده به‌صورت یونیت داخلی و پنل خارجی است که بنا بر سلیقه مصرف کننده در انواع ایستاده یا دیواری تولید و به بازار عرضه می‌شود. این کولرها نیاز به کانال کشی در ساختمان نداشته و هر واحد از دستگاهی مستقل استفاده می‌کند.

تعمیر کولر گازی در منزل

فصل تابستان پرمصرف‌ترین فصل استفاده از کولرهای گازی است. گاهی برای شما هم پیش آمده درست در لحظه‌ای که از گرمای هوا به منزل فرار می‌کنید و به کولرگازی پناه می‌برید روشن نمی‌شود یا در اوج گرمای تابستان در طول روز و حین کار، کولرگازی خاموش شده یا خنک نمی‌کند. کولرگازی از آن دسته از وسایلی است که خرابی آن به ویژه در فصل تابستان حتی برای یک‌ساعت هم غیر قابل تحمل است. به شما حق می‌دهیم برای استفاده مجدد از آن عجله داشته باشید اما توصیه می‌کنیم در صورتی‌که تخصص لازم را ندارید پنل خارجی و یا قطعات کولرگازی مانند کمپرسور، کندانسور، اواپراتور و دیگر قطعات داخلی آن‌را باز نکنید یا به صورت غیر اصولی آن‌ها را تعمیر نکنید.

بهتر است قبل از وارد آمدن آسیب جدی‌تر به دستگاه برای تعمیر کولرگازی در منزل با کارشناس فنی و تعمیرکار متخصص کولر گازی مشورت کرده، راهنمایی لازم را دریافت کنید. آسو پشتیبان با داشتن تیم تخصصی حرفه‌ای تعمیر کولرگازی به شما کمک می‌کند تا در کوتاه‌ترین زمان از خدمات پس از فروش انواع کولرگازی بهره‌مند شوید.

ثبت درخواست تعمیر کولر گازی

شما می‌توانید با اعتماد به کارشناسان فنی از تعمیر اصولی کولرگازی خود با هزینه متعارف و در کوتاه‌ترین زمان ممکن اطمینان حاصل کنید. برای ثبت درخواست تعمیر کولرگازی کافی است فرم درخواست تعمیر را در صفحه اصلی شرکت خدمات پس از فروش لوازم خانگی آسو پشتیبان تکمیل و ارسال نموده یا در هر ساعت از شبانه‌روز با شماره تلفن 44000992 تماس بگیرید. پس از دریافت درخواست شما، هماهنگی لازم برای مراجعه تعمیرکار مجرب کولرگازی در ساعت مورد نظر شما صورت می‌پذیرد.

آسو پشتیبان با ضمانت 180 روزه سرویس ارائه شده توسط هر یک از کارشناسان و تعمیرکاران خود، خدمات آن‌ها را تضمین می‌کند تا در صورت بروز مجدد همان مشکل از گارانتی تعمیر استفاده کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Đặt mua